Skip to main content

آموزش زبان انگلیسی در کرج

آموزش زبان انگلیسی در کرج ، اگر به دنبال آموزشگاه زبان هستید می توانید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. ما می خواهیم در این مقاله بهترین آموزشگاه زبان در کرج را به شما معرفی کنیم.


آموزش زبان انگلیسی در کرج:


آموزش زبان انگلیسی در کرج، امروزه بسیاری از افراد به دنبال یادگیری زبان های مختلف هستند. یکی از پرطرفدارترین زبان ها زبان انگلیسی می باشد. بسیاری از والدین فرزندان خود را از دوره ی کودکی به کلاس زبان می فرستند. با توجه به افزایش بسیار زیاد کلاس ها و آموزشگاه های زبان پیدا کردن آموزشگاه دلخواه که بتوان بهترین خروجی را از آن دریافت کرد کار دشواری می باشد. اگر در محدوده کرج به دنبال آموزشگاه زبان هستید می توانید به آموزش زبان انگلیسی در کرج مراجعه کنید. شماره های موجود در آگهی متعلق به آموزش زبان انگلیسی در کرج می باشد.


آموزش خصوصی زبان انگلیسی در کرج:


آموزش خصوصی زبان انگلیسی در کرج، همانطور که می دانید تعداد افرادی که در کلاس ها شرکت می کنند تاثیر بسیار زیادی در یادگیری افراد دارد. هر چه تعداد افراد حاضر در کلاس بیشتر باشد درصد یادگیری کاهش پیدا می کند. در کلاس های دسته جمعی دبیر نمی تواند به مشکلات همه ی افراد رسیدگی کند به همین دلیل ممکن است برخی افراد بعضی از مباحث را متوجه نشوند. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که برای یادگیری نیاز به تمرکز زیادی دارید بهتر است به جای شرکت در کلاس های دسته جمعی به صورت خصوصی به یادگیری زبان بپردازید. آموزش خصوصی زبان انگلیسی در کرج به بهترین شکل زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد. در کلاس خصوصی می توانید همه ی مشکلات را با دبیر در میان بگذارید و آنها را حل کنید. شماره های درج شده در آگهی جهت ارتباط شما با آموزش خصوصی زبان انگلیسی در کرج می باشد.


آموزش خصوصی آیلتس در کرج:


آموزش خصوصی آیلتس در کرج، آیلتس چیست؟ آیلتس آزمون زبان انگلیسی می باشد که به صورت بین المللی و در سطح بین الملل انجام می شود. این آزمون برای تشخیص میزان تسلط فرد به زبان انگلیسی می باشد. افرادی که قصد مهاجرت دارند و می خواهند در کشورهای دیگر زندگی کنند و زبان ارتباطی آن ها انگلیسی می باشد باید آزمون آیلتس را انجام دهند. این آزمون به طور کلی در زمانی کمتر از 3 ساعت مهارت های شنیداری، خواندن، نوشتن و مکالمه افراد را مورد سنجش قرار می دهد. نمره های آزمون آیلتس بین 1 تا 9 می باشد. یکی از بهترین روش ها برای مشاهده ی مهارت مکالمه افراد صحبت کردن به صورت رو در ور می باشد. آیلتس یکی از شناخته شده ترین آزمون هایی است که با روش مکالمه ی رو در رو به بررسی مهارت مکالمه ی افراد می پردازد. آزمون آیلتس توسط افراد متخصص انجام می شود. اگر قصد دارید برای انجام آزمون آیلتس به صورت خصوصی آموزش ببینید می توانید به آموزش خصوصی آیتلس در کرج مراجعه کنید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به آموزش خصوصی آیلتس در کرج می باشد.


آموزش خصوصی ielts در کرج:


اموزش خصوصی ielts در کرج، یکی از مهم ترین مسائل برای افرادی که قصد مهاجرت و زندگی در خارج از کشور را دارند زبان می باشد. راه ارتباطی افراد برای برقراری ارتباط با دیگران زبان آن ها می باشد. اگر می خواهید به کشوری مهاجرت کنید که زبان آنها انگلیسی می باشد باید حتما قبل از مهاجرت زبان انگلیسی را خوبی فرا گرفته و آزمون ielts را انجام دهید. به طور کلی قطعا مهارت زبانی فردی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارد با فردی که قصد مهاجرت دارد و می خواهد در کشور انگلیسی زبان زندگی و کار کند متفاوت می باشد. آزمون ielts به طور کلی و با توجه به نیاز و اهداف شما به دو دسته ielts  آکادمیک و آیلتس جنرال تقسیم می شود. در ادامه آگهی آیلتس آکادمیک و جنرال را توضیح خواهیم داد. برای ثبت نام و اطلاع از شرایط آموزش خصوصی ielts در کرج با شماره های موجود در آگهی که متعلق به آموزش خصوصی ielts در کرج تماس بگیرید.


آموزش آیلتس آکادمیک در کرج:


آموزش آیلتس آکادمیک در کرج، همانطور که گفته شد آزمون آیلتس برای افرادی که قصد مهاجرت دارند می باشد. آیلتس دو آزمون آکادمیک و جنرال دارد. افرادی که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد را دارند باید آزمون آیلتس آکادمیک را انجام دهند. تنها هدف انجام آزمون آکادمیک ورود به دانشگاه نمی باشد و علاوه بر آن برای حرفه و کسب و کار نیز می باشد. در برخی از شرکت ها، کارفرمایان برای استخدام افراد از آنها نمره ی آیلتس آکادمیک می خواهند. برای مثال برای ورود به حرفه ی پزشکی در بعضی از کشورها مثل: ایرلند، استرالیا، انگلیس نیاز به آیلتس آکادمیک می باشد. اگر برای ورود به دانشگاه یا محل کار نیاز به آیلتس آکادمیک دارید می توانید به آموزش آیلتس آکادمیک در کرج مراجعه کرده و برای انجام آیلتس آکادمیک آماده شوید. شماره های مندرج در آگهی متعلق به آموزش آیلتس در کرج می باشد.


آموزش آیلتس جنرال در کرج:


آموزش آیلتس جنرال در کرج، آزمون جنرال آیلتس برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند مهاجرت کنند و در کشور دیگری به زندگی و فعالیت بپردازند. افرادی که می خواهند به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند باید حتما آزمون آیلتس جنرال را انجام دهند.
تفاوت های آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک:
با توجه به مطالب گفته شده در قسمت های قبل آزمون آیلتس آکادمیک برای افرادی است که می خواهند به دانشگاه بروند و برای ادامه تحصیل به نمره ی آن نیاز دارند. افراد دیگری نیز هستند که برای شروع کار نیاز به نمره ی آزمون آیلتس دارند. اما آزمون آیلتس جنرال برای افرادی می باشد که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند.
آزمون آیلتس به طور کلی شامل 4 بخش: خواندنی، شنیداری، مکالمه و نوشتاری می باشد. بخش شنیداری و مکالمه دو آزمون جنرالی و آکادمیک کاملا مشابه می باشد اما بخش خواندنی و نوشتاری آنها کاملا متفاوت می باشند. برای موفقیت در آزمون آیلتس و کسب نمره ی بالا باید حتما در بهترین مراکز آموزش دیده باشید. ما در این آگهی می خواهیم آموزش آیلتس جنرال در کرج را به شما معرفی کنیم. شماره های موجود در آگهی برای کسب اطلاعات از آموزش آیلتس جنرال در کرج می باشد.


آموزش آنلاین زبان انگلیسی در کرج:


آموزش آنلاین زبان انگلیسی در کرج، چند ماهی است که همه ی دنیا درگیر ویروسی به نام کرونا شده اند. این ویروس باعث مختل شدن زندگی و بسیاری از فعالیت های ما شده است. این روزها برای جلوگیری از رواج این بیماری و کاهش تعداد مبتلایان بسیاری از مشاغل و آموزشگاه ها بسته شده اند. اگر تمایل دارید در ایام قرنطینه نیز به ادامه ی آموزش بپردازید می توانید از آموزش آنلاین زبان انگلیسی در کرج استفاده کنید. این آموزشگاه آموزش زبان انگلیسی را به بهترین شکل و به صورت آنلاین انجام می دهد. همه ی اطلاعاتی که در این آگهی مشاهده می کنید متعلق به آموزش آنلاین زبان انگلیسی در کرج می باشد. برای کسب اطلاعات از نحوه ی برگزاری کلاس با شماره ی آموزش آنلاین زبان انگلیسی در کرج تماس حاصل فرمایید.

Elham Shariatzade specialises in one-on-one and group training for IELTS exam skills and consultation. She has master's degree in TEFL (teaching English as a Foreign language).
She has been teaching for 15 years sussecfully in Tehran ana karaj popular language schools.
With an academic IELTS overall band score of 8.0 .
She offers a complete range of courses and resources to improve your command of English language skills and help you aim for a much higher exam score than you ever anticipated.
Elham Shariatzade also teaches public classes at the Language institute in Karaj, Iran. Based on her own successful approach to IELTS. She has trained and assisted hundreds of students from different educational and linguistic backgrounds to achieve their target band scores.
If you are serious about your IELTS, Academic or General Training, then Elham Shariatzade is the right tutor for you.

الهام شریعت زاده
کارشناس ارشد رشته آموزرش زبان انگلیسی با ۱۵ سال سابقه موفق تدریس در آموزشگاههای تهران و کرج
 دارای مدرک آیلس اکادمیک نمره 8.0
آمورش خصوصی زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته Elementary to Advanced
 آمورش مهارت ها و تکنیک های آیلس( IELTS) اکادمیک و جنرال (Academic),(General)
آموزش چهار مهارت آیلتس  speaking, listening reading and writing
پشتیبانی و برنامه ریزی مطالعاتی برای شما تا رسیدن به نمره دلخواه شما.
تضمین کیفیت دوره های آموزشی
آموزش با کیفیت در کوتاه ترین زمان

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
طالقانی شمالی ، خیابان نعمت الهی

موقعیت