Skip to main content

مرکز آموزش های هوایی شاهین

آموزش خلبانی در میرداماد، یکی از خدمات تخصصی آموزشگاه خلبانی است که با حضور تیم مجرب و آموزگاران حرفه ای به متقاضیان پرواز با هواپیما ارائه می گردد.


آموزش خلبانی در میرداماد


آموزش خلبانی در میرداماد ، به صورت تخصصی به متقاضیان یادگیری خلبانی ارائه می شود. یادگیری پرواز با اهدافی همچون شغل آینده، خلبانی با هواپیمای شخصی و علاقه مندی انجام می شود. آموزش خلبانی در میرداماد، در مرکز آموزش خلبانی، جهت فراهم نمودن موقعیتی جهت رسیدن به اهداف متقاضیان ارائه می گردد. آموزش خلبانی در میرداماد، در چند سطح خلبانی شخصیPPL ، خلبانی تجاری CPLو دوره Instrument صورت می گیرد.


آموزشگاه خلبانی در میرداماد


آموزشگاه خلبانی در میرداماد ، در دوره های PPL، CPL و Instrument به متقاضیان خلبانی، خدمات تخصصی ارائه می دهد. از خدماتی که در دوره PPL در آموزشگاه خلبانی در میرداماد مطرح می شود، گذراندن دوره های زبان عمومی و تخصصی، دوره تئوری PPL، دوره POH، قبولی در امتحان معرفی به خط پرواز، پرواز با استاد، انجام پرواز SOLO به صورت فردی، پرواز در دوره PPL می باشد. آموزشگاه خلبانی در میرداماد، در زمینه های معرفی به سازمان هواپیمای کشوری و قبول شدن در آزمون های مختلف و در نهایت صدور گواهینامه PPL توسط دفتر گواهینامه سازمان هواپیمای کشوری خدمات تخصصی به متقاضیان ارائه می دهد.


هزینه آموزش خلبانی در میرداماد


هزینه آموزش خلبانی در میرداماد ، با توجه به انجام و طی نمودن مراحل و دوره های آموزشی و اخذ گواهینامه های پرواز، مشخص و معین می باشد. اخذ گواهینامه پرواز با هواپیما به صورت گذراندن دوره های تئوری و عملی می باشد. هزینه آموزش خلبانی در میرداماد، شامل هزینه های مربوط به دوره های تئوری پرواز و هزینه های مربوط به دوره های عملی پرواز می باشد. زمان بندی دوره های آموزشی و افزایش یا کاهش زمان یادگیری در دوره های عملی و تئوری در افزایش یا کاهش هزینه آموزش خلبانی در میرداماد تأثیرگذار می باشد.


آموزش خصوصی خلبانی در میرداماد


آموزش خصوصی خلبانی در میرداماد ، به فرآیندی گفته می شود که به صورت خصوصی به متقاضیان داده می شود. در آموزش خصوصی خلبانی در میرداماد، کلیه آموزش های که در آموزشگاه ارائه می شود، به صورت تخصصی و خصوصی به افراد با هزینه های مشخصی ارائه می گردد. افرادی که تمایل دارند به جای حضور در کلاس های عمومی از آموزش های تخصصی و خصوصی استفاده نمایند، می توانند از آموزش خصوصی خلبانی در میرداماد بهره مند گردند.


آموزشگاه خصوصی خلبانی در میرداماد


آموزشگاه خصوصی خلبانی در میرداماد ، مرکز آموزشی جهت ارائه خدمات آموزشی به متقاضیان به صورت خصوصی می باشد. متخصصان پرواز و خلبانان حرفه ای در زمینه های مختلف دوره های آموزشی، به افراد در آموزشگاه خصوصی خلبانی در میرداماد خدمات تخصصی ارائه می دهند. در آموزشگاه خصوصی خلبانی در میرداماد، اهداف پروازهای تخصصی و تفریحی دنبال می شود.


مرکز آموزش خلبانی در میرداماد


مرکز آموزش خلبانی در میرداماد ، دوره های تخصصی آموزش خلبانی ارائه می دهد که دوره CPL یکی از دوره های آموزش این مرکز آموزشی به شمار می آید. از خدمات مرکز آموزش خلبانی در میرداماد، می توان به گذراندن دوره تئوری CPL، پرواز دوره CPL با شبیه ساز Flight Simulator، برگزاری آزمون جهت معرفی به سازمان هواپیمای کشوری، آزمون CPL و صدور گواهینامه CPL اشاره نمود. طول مدت دوره های CPL در مرکز آموزش خلبانی در میرداماد، 10 ماه و طول مدت دوره های PPL، حداقل 6 ماه می باشد.


مراکز آموزش خلبانی در میرداماد


مراکز آموزش خلبانی در میرداماد ، مجموعه از فضاهای آموزشی خلبانی هستند که به صورت تخصصی، خدمات مشخصی را ارائه می دهند. از شرایط عمومی جهت ثبت نام در مراکز آموزش خلبانی در میرداماد، می توان به داشتن حداقل 18 سال سن و 165 سانتیمتر قد اشاره نمود. داشتن کارت پایان خدمت آقایان، قبولی در مصاحبه و امتحان و تست هوش، گرفتن معرفی نامه از مرکز آموزش جهت تست های پزشکی و پر نمودن فرم مخصوص به حراست هواپیمایی کشوری از شرایط عمومی دیگر مراکز آموزش خلبانی در میرداماد به شمار می آید.


بهترین آموزشگاه خلبانی در میرداماد


بهترین آموزشگاه خلبانی در میرداماد ، مربوط به آموزشگاهی است که آموزش خلبانی توسط متخصصان و خلبانان حرفه ای، صورت می گیرد. دوره Instrument یکی از دوره های تخصصی در بهترین آموزشگاه خلبانی در میرداماد به شمار می آید. از فعالیت های که در این دوره ارائه می گردد، گذراندن دوره تئوری IR، پرواز با شبیه ساز، پرواز در دوره IR، برگزاری آزمون، آزمون پرواز خلبان منتخب و صدور گواهینامه IR توسط دفتر گواهینامه سازمان هواپیمایی کشوری می باشد. طول مدت دوره IR در بهترین آموزشگاه خلبانی در میرداماد، حداقل 10 ماه می باشد.


آموزش هوانوردی در میرداماد


آموزش هوانوردی در میرداماد ، در آموزشگاه هوانوردی توسط متخصصان و آموزگاران حرفه ای انجام می شود. صنعت هوانوردی شامل گزینه هایی از جمله بالن های گازی، استفاده از چتر و استفاده از پاراگلایدر می باشد که بخشی از آموزش هوانوردی در میرداماد به شمار می آید. آموزش هوانوردی در میرداماد شامل آموزش تخصصی پرواز کردن با جسم سنگین در هوا با قابلیت هدایت کردن و مسیردهی می باشد.


آموزش پرواز تفریحی در میرداماد


آموزش پرواز تفریحی در میرداماد ، به فرآیند آموزش پرواز با هدف تفریح می باشد و به صورت دو نفره صورت می گیرد. آموزش پرواز تفریحی در میرداماد ، به متقاضیان پرواز ارائه می شود که لحظاتی خوش و مفرحی را بگذرانند. از نکاتی که در آموزش پرواز تفریحی در میرداماد مطرح می شود، می توان به هزینه ها، طول زمان پرواز، آمادگی جسمانی، نیاز به چتر کمکی، پرواز با دوستان، محدودیت سنی، لباس های پرواز و موارد دیگر اشاره نمود.


پرواز تفریحی در میرداماد


پرواز تفریحی در میرداماد ، بخشی از خدمات و فعالیت های مرکز آموزش پرواز در میرداماد می باشد. از امکانات مرکز پرواز تفریحی در میرداماد، امکان پرواز، فیلم برداری به صورت حرفه ای با هزینه های مشخص، برگزاری دوره های آموزش پرواز تفریحی و امکان اجاره هواپیما می باشد. پرواز تفریحی در میرداماد، خدمات مشخصی از جمله پروازهای بین شهری، تصویربرداری هوایی و حمل بار را به متقاضیان ارائه می دهد.


پرواز تفریحی با هواپیما سبک در میرداماد


پرواز تفریحی با هواپیما سبک در میرداماد ، تجربه ای متفاوت و خاص در زمینه پرواز است که به متقاضیان ارائه می شود. از خدماتی که حین پرواز تفریحی با هواپیما سبک در میرداماد به افراد داده می شود، امکان کنترل هواپیما در طول پرواز، تجربه خاطره ای خوض و رویایی پرواز، تحت پوشش بیمه بودن، قابل استفاده برای آقایان و بانوان بالای ده سال می باشد. پرواز تفریحی با هواپیما سبک در میرداماد، امکان فیلم برداری در حین پرواز را به افرادی که جهت پرواز تفریحی رجوع نموده اند، فراهم می نماید.


قیمت پرواز تفریحی در میرداماد


قیمت پرواز تفریحی در میرداماد ، با توجه به مولفه های مشخصی توسط کارشناسان و متخصصان مشخص می گردد. از جمله هزینه هایی که در افزایش و یا کاهش قیمت پرواز تفریحی در میرداماد تأثیرگذار می باشد، می توان به هزینه های پرواز، انتقال متقاضیان از محل فرود در پایین کوه به بالای سایت و هزینه های مربوط به فیلم برداری با دوربین خلبان اشاره نمود. هزینه های مطرح شده با توجه به موسسه ها و آموزشگاه های مختلف، متفاوت می باشد. همچنین قیمت پرواز تفریحی در میرداماد، دارای هزینه های مشخص و معینی می باشد.


هوانوردی عمومی در میرداماد


هوانوردی عمومی در میرداماد ، شامل پرواز با هدف تجاری، نظامی و تفریحی می باشد که با ابزارهای مختلف صورت می گیرد. از ماشین هایی که در هوانوردی عمومی در میرداماد، مورد استفاده قرار می گیرد می توان به چتربازی، پاراگلایدر، هلیکوپتر، جایروکوپتر، بالن، کایت، پهپاد و موارد دیگر اشاره نمود. متقاضیان می توانند جهت هوانوردی عمومی در میرداماد، از خدمات تخصصی آموزشگاه های پرواز و هوانوردی در میرداماد استفاده نمایند.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
میرداماد، نبش نفت شمالی (دکتر مصدق)، پلاک 221، طبقه اول، واحد 4. کد پستی: 1918973576

موقعیت