Skip to main content

آموزشگاه آرایشگری مردانه A-MiN Unique

آموزشگاه آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج ، در دنیای امروز خدماتی که در آرایشگاه های مردانه انجام می شود با خدمات آرایشگاه های زنانه زیاد تفاوتی ندارد . امروزه آقایان و آقا پسر ها بیشتر از قدیم به مرتب بودن چهره و موهایشان اهمیت می دهند .


آموزشگاه آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج :


آموزشگاه آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج ، آرایشگری جزو شغل های شاد و پر درآمد می باشد . بسیاری از افراد برای این که آرایشگری جزو شغل هایی است که در آن شادی بیشتر از هر چیز دیگری می باشد می روند در دوره های آموزش آرایشگری مردانه شرکت می کنند تا بتوانند برای خود یک آرایشگاه افتتاح نمایند . برای شروع به شغل آرایشگری باید از وسیله هایی همانند :
ابزار های اصلاح و پیرایش ، ابزارها و مواد مراقبتی ، تجهیزات رفاهی ، دکوراسیون و ... را شامل می شود . آموزشگاه آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج آماده پذیرش شما علاقه مندان به حرفه آرایشگری می باشد . برای تماس با آموزشگاه آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج می توانید به شماره های درج شده در آگهی رجوع کنید .


آموزشگاه پیرایش مردانه در عظیمیه کرج :


آموزشگاه پیرایش مردانه در عظیمیه کرج ، در قدیم آرایشگاه های مردانه فقط برای کوتاهی مو و یا کوتاه نمودن ریش مردان را برعهده دارد . برای آموزش آرایشگری یکی از پیش پا افتاده ترین لوازم ماشین اصلاح می باشد . به شکل کلی نحوه کار ماشین های اصلاح بر پایه ی تئوری به صورت یکسان شکل گرفته شده است . تنها فرقی که در انواع مدل های این ماشین وجود دارد این می باشد که ساختار و کارکرد آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد . آموزشگاه پیرایش مردانه در عظیمیه کرج را از ما بخواهید . برای تماس با آموزشگاه پیرایش مردانه در عظیمیه کرج می توانید به شماره های درج شده در آگهی مراجعه کنید .


بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج :


بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج ، دومین تجیهزاتی که در آموزش آرایشگری باید با آن آشنا شوید قیچی و شانه می باشد . این دو وسیله جزو مهم ترین لوازم آرایشگری محسوب می شود . هر کدام از این دو نیز از مدل های گوناگون برخوردار می باشد . از موارد پر کاربرد قیچی ها که باید در آرایشگاه مردانه موجود باشد شامل :
قیچی ساده اصلاح مو
قیچی پیتاژ که برای خرد نمودن مو به کار می آید .
قیچی ابرو که همانطور که از نامش مشخص است برای کوتاه کردن ابروها استفاده می شود .
شانه ها نیز دارای دو مدل : دم باریک و تخت موجود می باشد .
بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه  این مجموعه است . برای برقراری ارتباط با بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمائید .


آموزشگاه تخصصی آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج :


آموزشگاه تخصصی آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج ، موارد آموزشی که در دوره های آموزش آرایشگری مردانه باید بگذرانید عبارت است از :
انواع کوتاه کردن مو ، انواع هیرکات ، مید فید ، هارد فید ، اسکین فید ، براشینگ درست ، اتو کشیدن مو ، استایل مو ، رنگ های فانتزی ، آموزش اسکراب ها ، پاکسازی پوست ، آموزش ژورنال خوانی و ... را شامل می شود . آرایشگری در حقیقت یک هنر می باشد و برای این که بتوانید این فن را یاد بگیرید باید بتوانید جواز آرایشگری را دریافت کنید . آموزشگاه تخصصی آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج از کادری بسیار مجرب برخوردار می باشد . برای تماس با آموزشگاه تخصصی آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج می توانید به شماره های موجود در آگهی مراجعه کنید .


آموزش آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج :


آموزش آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج ، برای آموزش آرایشگری باید به یک مرکز خوب مراجعه کنید و زیر نظر فنی حرفه ای باشد تا مدرکی که دریافت می کنید معتبر باشد . از محبوب ترین بخش های آموزش آرایشگری مردانه که به آن پرداخته می شود گریم داماد است . آرایش و پیرایش داماد یکی از تخصصی ترین قسمت های آرایشگری مردانه می باشد . یک آرایشگر باید بتواند متعادل سازی چهره هر فرد را انجام بدهد که با این کار تمامی عیب و ایراد های ظاهری فرد مشخص می شود . برای تماس با آموزش آرایشگری مردانه در عظیمیه کرج می توانید به شماره های درج شده در آگهی مراجعه کنید .


آموزشگاه تخصصی آرایشگر مردانه در عظیمیه کرج :


آموزشگاه تخصصی آرایشگر مردانه در عظیمیه کرج ، کار هماهنگ سازی چهره با پاکسازی پوست صورت انجام می شود . این عملیات با سایه روشن های پوست صورت می گیرد . برای آموزش گریم به صورت تخصصی باید از مهارت هایی عبارت است از :
آشنایی کامل با پوست و انواع آن
شناخت تمامی پاک کننده ها
شناخت کامل انواع فرم صورت
آماده نمودن محیط و ابزار کار گریم
راه های آماده سازی پوست صورت و گردن قبل از گریم
برای تماس با آموزشگاه تخصصی آرایشگر مردانه در عظیمیه کرج می توانید به شماره های درج شده در اگهی تماس بگیرید.

دوره آموزش آرایشگری لاین آموزش:
فید (سایه)  ، استایل (سشوار) ، هیرکات (کوتاهی)
این 3 مورد ب صورت حرفه ای و به تمام سبک ها آموزش داده میشود
گریم داماد ، رنگ و مش ، کراتینه مو ، طراحی و اسلش مو
زمان دوره : 1 ماهه تضمینی قیمت کل دوره :3.50
قیمت آموزش فوق‌العاده مناسبه اگر جایی سوال بپرسید خودتون متوجه میشید که با این لاین آموزش ها و کیفیت کار و آموزش جایی پیدا نمیکنید.نصب انواع پروتز موی هالیوودی، 8 تیکه، نیوزیلندی ،  فروش تمامی مدل های پروتز مو به قیمت عمده ، فروش انواع چسب ها و ریموور ، آموزش نصب و ترمیم پروتز مو ( در 1 جلسه)  پروتز مو با موی 100% طبیعی انسان ، بدون عوارض و هیچ گونه حساسیتی ، با خط رویش کاملا طبیعی هم رنگ و هم جنس موهای شما قابلیت شست‌وشو، حمام، رنگ کردن، ورزش، استخر، کار و تمامی کار های روز مرهبرای مشاوره و اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

دوره آموزش آرایشگری
لاین آموزش:
فید (سایه)
استایل (سشوار)
هیرکات (کوتاهی)
این 3 مورد ب صورت حرفه ای و به تمام سبک ها آموزش داده میشود
گریم داماد
رنگ و مش
کراتینه مو
طراحی و اسلش مو
زمان دوره : 1 ماهه تضمینی
قیمت کل دوره :3.500
(قیمت آموزش فوق‌العاده مناسبه اگر جایی سوال بپرسید خودتون متوجه میشید که با این لاین آموزش ها و کیفیت کار و آموزش جایی پیدا نمیکنید)

نصب انواع پروتز موی هالیوودی، 8 تیکه، نیوزیلندی و....
(با بهترین کیفیت در ایران)
فروش تمامی مدل های پروتز مو به قیمت عمده
فروش انواع چسب ها و ریموور
آموزش نصب و ترمیم پروتز مو ( در 1 جلسه)

(پروتز مو با موی 100% طبیعی انسان)
بدون عوارض و هیچ گونه حساسیتی
با خط رویش کاملا طبیعی هم رنگ و هم جنس موهای شما
قابلیت شست‌وشو، حمام، رنگ کردن، ورزش، استخر، کار و تمامی کار های روز مره

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی

موقعیت