Skip to main content

خدمات تخصصی کراتین، لیفت و لمینت مژه و ابرو

خدمات تخصصی کراتین، لیفت و لمینت مژه و ابرو

کاشت مژه
کراتین مو بدون مواد شیمیایی
انواع احیا مو
صافی دائمی مو تا زمان رشد مجدد موها
با ماندگاری بالا
بدون نیاز به قرنطینه
خدمات تخصصی کراتین مو
با بهترین برند مواد
100%تضمینی

کراتینه مو چیست؟

کراتین در اصل یک نوع پروتئین است که به طور طبیعی در موها وجود دارد. این پروتئین باعث صاف و درخشان بودن موها می‌شود. این پروتئین به میزان کافی در ساختمان موی افرادی که موهای فر یا موهای وز دارند، وجود ندارد. عمل کراتینه مو در حقیقت با جایگزین کردن مقدار کراتین مورد نیاز موها، باعث نرم و صاف شدن آن‌ها تا ماه‌ها می‌شود. این تکنیک اغلب پرهزینه هم است. امروزه در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بسیاری انجام می‌شود و با استقبال بسیاری از بانوان هم مواجه شده است.
این باور که این روش باعث صاف شدن موها می‌شود در حقیقت اشتباه است. در هنگام انجام این روش از محلولی استفاده می‌شود که کراتینه با موها ترکیب شده و کوتیکول مو را به دلیل نبودن کراتین در موهای آسیب دیده ترمیم می‌کند. نتیجه ترمیم کوتیکول مو، به وجود آمدن موهایی صاف و براق است.

لیفت و لمینت مژه چیست و برای چه افرادی انجام می شود؟

لمینت و لیفت مژه روشی بسیار خوب برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه ها است. این متدها برای درمان مژه های کم پشت و بی حالت است که علاوه بر سالم کردن مژه ها، آن ها را بلند، پرپشت و خوش فرم می کند. هرچه مژه ها بلندتر و ضخیم تر باشند زیبایی بیشتری به صورت می دهند. در واقع لیفت یک عمل درمانی برای مژه ها است که عوارض بسیار کمی دارد و اگر با مواد خوب و طبیعی انجام شود موجب تقویت مژه ها می شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
تهرانپارس، نیروهوایی، ‌پیروزی، افسریه ، آهنگ، مشیریه، نازی آباد

موقعیت